Friday, August 21, 2009

ALHAMDULILLAH.....

alhamdulillah....
aku bersyukur sgt....sbb hari ini start puasa n start bulan baru dlm kalendar islam...iaitu ramadhan....tak sabar rasenya nk sambut bulan yg penuh keberkatan nih....
aku juga bersyukur kerana perasaan aku kini sudah mulai pudar...mungkin ini hanya mainan perasaan dr godaan syaitan i guess...heheheh...
aku juga bersyukur kerana hari ni aku dpt spend time yg begitu bnyk dgn shbt baik ku...azirah...berjalan-jalan kami satu bangi tu...heheh..tetapi sedih kerana amira tidak dapat bersama kami kerana ada kelas hingga lewat petang...
seronok sgt....hari ini juga tak ramai student yg dtg tetapi aku tetap balik lewat juga krn ayahku solat trwh di masjid....jd kakaku yg menjemputku balik....
hari ini rezeki begitu murah...boss aku pn mahiran bagi kurma kpd setiap staff kumon...weeee alhamdulillah...semoga puan dimurahkan rezeki n dpt la sy berjumpa dgn anak puan lg???? hahahahah sungguh tidak sopan huhuhuhu....
apa-apa pun aku tetap bersyukur kerana diberi nikmat oleh Tuhan untuk bernafas dan hidup di muka bumi ciptaan-Nya ini....aminnn.... alhamdulillah....
semoga ramadhan kali ini akan memberi aku satu nikmat syukur yang tidak terhingga....amin....

No comments:

Post a Comment